کد خبر 1626782
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
دستور مخبر برای توقف تأسیس داروخانه‌های دولتی

صاحب داروخانه‌ای در تهران می‌گوید که متهم اجناس را به صورت تکی به یغما می‌برده نه جمعی، این شیوه برای اینکه سرقت نمایان نشود، از سوی او بکار برده شده است.

به گزارش مشرق، این خانم داروساز که نمی‌خواست نامی از او و داروخانه‌اش برده شود، ادامه داد: چیزی حدود ۴۰ میلیارد ریال اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی از داروخانه‌ام با این روش دزدیده شده است.

او افزود: این فرد که کارمندم در داروخانه بود با این نوع سبک و سیاق سرقت به صورت خُرد و تکی موجب شد تا من و همکارانم متوجه این حجم سرقت نشویم.

این مالباخته که در محوطه پلیس آگاهی تهران بزرگ سوژه خبرنگاران شده است، می‌گوید: البته سرقت فقط از اقلام دارویی نبوده و متهم دستبرد به صندوق پول داروخانه هم زده است.

او با تقدیر از عملکرد پلیس برای دستگیری این فرد تاکید کرد: پس از مدتی دیدم که دخل و خرجم با هم نمی‌خواند و برغم کسب و کار خوب اما ضرر می‌دهم.

این مالباخته گفت: من حتی مجبور به گرفتن وام برای پرداخت بدهی‌هایم شدم اما در همین حین به یکی از کارمندانم مظنون شده و با چک کردن دوربین مداربسته داروخانه و کمک همکارانم، مچ مظنون را حین سرقت گرفتیم.

او عنوان کرد: موضوع را با پلیس در میان گذاشتیم و علاوه بر متهم، مالخر اموال نیز ظرف ۴۸ ساعت توسط ماموران پایگاه پنجم آگاهی پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این زمینه می‌گوید: برخی از داروهای سرقت شده از این داروخانه، گرانقیمت هستند که مقادیری از آنها از مالخر کشف شد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی ادامه داد: در کمترین زمان ممکن مالخر با بازجویی از متهم، شناسایی و دستگیر شد.

مالخر ماجرا که خود نیز مدتی در این داروخانه کار می‌کرده است، اما با رد این اتهام به خبرنگار ایرنا می‌گوید: وقتی که از این داروخانه استعفا داده و بیرون آمدم یک خانمی که در آنجا کار می کرد از داروخانه سرقت کرده و داروها را به من می‌داد تا بفروشم اما از دزدی بودن آن خبر نداشتم.

او تاکید می‌کند: این خانم حین سرقت از صندوق داروخانه دستگیر می‌شود و برای اینکه شریک جرم برای خودش جور کند، اسم من را می‌آورد که یعنی من به او گفتم تا دزدی کند؟

تحقیقات البته در این زمینه توسط ماموران آگاهی ادامه دارد اما سردار ولی‌پور گودرزی تاکید کرد: پلیس تلاش می‌کند قبل از اینکه اموال مردم به یغما رود، مالخرها را دستگیر کند.

او اظهار کرد: با تعامل خوبی که با دستگاه قضا داریم، برخورد خوب و قاطعی با این نوع متهمان خواهد شد.

طی روزهای گذشته و با اجرای طرحی ضربتی ماموران آگاهی تهران بزرگ موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱۲ سارق و ۲۵ مالخر شدند که به گفته سردار ولی‌پور گودرزی، اموال مسروقه بسیاری نیز از آنها کشف و ضبط شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    3 3
    ۴میلیارد سرقت بشه البته در چه مدت؟بعدطرف نفهمه ۴۰۰میلیون هم سرقت نشده
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      1 0
      یه دارو میدزده 9 میلیون خارجی روزی 9 تا بزنه دخل بزنه میشه دیگه
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      0 0
      برو بخواب کارشناسی نکن
    • محمدایوب IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      0 0
      ناراحت نباش مال تورا زیاد حساب نمی کنن هرچی ببری باهات حساب میکنن
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      2 0
      باید متهم و مالخر را درست تنبیه کرد تا مایه عبرت شود.
    • کارگر IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      2 0
      به بهانه حق فنی و مدیریت دارو همه داروخانه ها دزدی میکنند. وزارت بهداشت رهبر ارکستر سارقان است.
    • ایرانی GB ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      0 0
      بله ... بعد یک عده میان میگن : در ایران مشکل بیکاری داریم ... آره , مشکل بیکاری داریم , مشکل کمبود کارگر سالم و صادق هم داریم ! طرف از بیکاری میناله و کمبود کار , بعدش هم که میره سرکار , شروع میکنه به دله دزدی از صاحب کار خودش ! بعدش هم که دستگیر میشه و خبرش تو فضای رسانه ای پیچیده میشه , یک عده آدمهای نادان میان و شروع میکنند به دری وری گفتن و اشک ترحم ریختن واسه دله دزدها , تا زمانی که تو مملکت جماعت نادان و ابله دزد پرور هست بساط سور و سات دله دزدها هم مهیا هست و نون دزدی هاشون هم تو روغن ! جامعه دزد پرور حقش هست که همیشه در نکبت و بیچارگی زندگی بکنه , بقول اون شعر قدیمی که میگفت : از ماست که بر ماست
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 0
    حقشونه
  • قاصدک IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    1 1
    دزد که از دزد بزنه شاه دزده این مبلغ پول زور که به عنوان حق فنی گرفته میشه باید از یه جایی بیرون بزنه . مال حلال که نیست تاوان داره !!!
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    1 0
    میگن که ما مشگل نقدینگی داریم !
  • DE ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    2 1
    دوربین های مدار بسته برای دستگیری کارمند دزد داروخانه راهکار مفیدی است. موقع خروج کارکنان از داروخانه رئیس داروخانه باید دستور بده که کیف کارکنانشون چک بشه تا کارمندی جرات دزدی نداشته باشه و برای نیروی انتظامی کار اضافه درست نشه.
  • GB ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    3 1
    دزد از دزد ,بزرگترین دزدان این مملکت دکتر ها و داروخانه ها هستند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس